Proč je důležité, aby firmy měly na svých webových stránkách kontakt na sebe

Proč je důležité, aby firmy měly na svých webových stránkách kontakt na sebe

Dnes má každá firma, bez ohledu na svou velikost, vlastní webovou stránku. Dává to i smysl, vzhledem k tomu, že si dnes lidé veškeré informace hledají na internetu, a často přes něj také nakupují. To platí zvláště dnes, během koronavirové epidemie.

Ovšem k tomu, aby ona internetová stránka plnila svůj účel, tedy přilákat zákazníky a přesvědčit je, že právě tato firma je ta, u které by měli nakupovat, je potřeba, aby byla správně udělaná. To znamená především jednoduchá, přehledná, intuitivní a také aby obsahovala všechny nezbytné informace.

kontakt1

Mezi ty, které sem zařadíme, patří samozřejmě katalog produktů a jejich ceník, avšak to zdaleka není vše. Jednou z nezbytných věcí, které zde vždy najdeme, je i kontakt na nejrůznější pracovníky. Zde bývají uvedeny informace, které nám mají pomoci danou firmu kontaktovat.

Jednou z nich jsou jména pověřených pracovníků. Obvykle se jedná o vedoucího dané firmy, dále pak regionální vedoucí, pokud existují, a také na servis pro zákazníky, případně obchodní či reklamační oddělení.

U každého z nich je uvedeno jak telefonní číslo, tak e-mail, a někdy i fax, i když ten, právě díky e-mailům, které umožňují posílat dokumenty mnohem rychleji, spolehlivěji a v lepší kvalitě, ztrácí na důležitosti.

kontakty2

Mimo to zde však také najdeme fyzickou adresu sídla firmy, případně pak kamenných prodejen, pokud je má. Pokud tedy chceme vykonat osobní návštěvu, je to možné.

Otázkou však je, zda je toto vše skutečně nezbytné. Přeci jen, kolik z nás někdy takto kontaktovalo pracovníka nějaké firmy? Troufám si tvrdit, že je to jen mizivé procento. Přesto je zákonem dáno, že každý zákazník musí tuto možnost mít. Je to především kvůli ochraně spotřebitele – pokud zákazník dostane nekvalitní výrobek, musí mít možnost dát o tom prodejci vědět a věc s ním vyřešit.

Je tedy jasné, že firmy nejsou příliš nadšené, avšak tyto údaje mít uvedeny musí. A to je dobře. Rozhodně pro nás, zákazníky.